Burklesk

Skolstart

Kategori: Allmänt

Det är härligt att vara tillbaka på Universitet! Här trivs jag! Rivstartade med en hel dags föreläsningar i neurologi och jag har faktiskt kunna koncentrera mig ända fram tills nu, nu ska jag åka hem dock för nu får det vara nog.
Såg precis att jag var godkänd på läkemedelsräkningen också, så nu har jag inga underkända tentor kvar, skönt!
Det enda som är väldigt tråkigt idag är att Frida inte är här och att hon istället gör sin första dag på transcom, men men jag har Nathalie och Sarah iaf, och massa nya spännande människor!
Nu blir det nog att hälsa på Mor och Leif och skriva ut lite papper, kanske stannar där för sen är det match i ölme halv 7 som jag tänkte se på.
Det var allt för nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Presentation

Min profilbild