Burklesk

Jag är duktig

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit duktig och tjatat på sjukvården. (Suck att man måste)
Mamma tyckte jag skulle ringa eftersom jag inte hört något och inte fått ny tid för mina stackars ögon, jag tänkte med mina blåa ögon att doktorn ringer när hon fått svar på senaste undersökningen och så gör vi fler tester efter det. Men nej när jag ringer och frågar vad som händer svarar lilla sköterskan i telefonen att doktorn har tittat på svaret och det var inget där så du ska få en ny tid om 8 månader. 8 MÅNADER? Jag kan vara blind innan dess för jag känner inte av sjukdomen i mina ögon som man ska. "Men vi brukar inte ha irit-patienter på återbesök och kontrollbesök för dom hör av sig när dom känner av att det kommer tillbaka" MEN JAG KÄNNER INTE AV DET. "Men man brukar känna igen, och det brukar inte komma tillbaka." Nej det brukar inte komma när man är 12 år, det brukar inte komma i båda ögonen, det brukar försvinna, det brukar hit och dit, men jag brukar tydligen inte för jag går emot allt det där. Och dessutom har jag 3 vaglar som gör att jag har ständigt ont i ögonen (fast det har jag ju alltid ändå och det lovade doktorn att hjälpa mig med, men tydligen inte).  JAG ORKAR INTE TJATA MER, hjälp mig bara tack.
Så är det iaf, och sköterskan skulle skicka vidare till doktorn som skulle kolla på det efter semestern såklart, så nu får vi väl se om det händer något mer.
Nu ska jag gå och jobba en stund.
Hej då.

Kommentarer

  • den gravida säger:

    om du nu blir blind kan mamma ta hand om dig :D

    2010-06-29 | 22:08:50
  • Julia säger:

    Ja men dåså, då gör det ju inget då ;)

    2010-06-30 | 11:42:29
    Bloggadress: http://burklesk.blogg.se/
  • den gravida säger:

    nej precis, så sluta klaga nu :P

    2010-06-30 | 14:35:55
  • Julia säger:

    Nej för det är riktigt jobbigt och gör svinont.

    2010-06-30 | 16:16:17
    Bloggadress: http://burklesk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Presentation

Min profilbild