Burklesk

Vi snacka skit om alla vi kunde klandra, för att komma på att vi bara hade varandra.

Kategori: Allmänt

Rubriken står för sig själv, jag säger inget mer än så. Men jag kan erkänna att jag är lätt irriterad.
Men skit i det.
Dagen i Karlskoga har varit bra, har flängt runt som vanligt, roligt men jobbigt. Det är riktigt psykiskt jobbigt att kastas runt mellan olika avdelningar och lära sig nya rutiner och träffa nya människor hela tiden faktiskt. Jag längtar så sjukt mycket tills jag är klar och kan jobba på ett och samma stället ett tag. Men jag längtar faktiskt också till nästa termin när vi får spendera tiden i skolan, för där känner jag mig också hemma efter 2 år.
Annars då? Jag har snor i hela huvudet, men inte ont i halsen just nu.
Men dagens bästa, och det bästa med att jag är i Karlskoga nu är att jag kan träffa Transcomare på bussen. Och idag när jag behövde lite extra uppmuntran och prata av mig så träffade jag Simone och Jana så jag fick prata lite skit på bussen och planera in en fika på fredag, tjoho.
Ni får en fin bild på mig och Janus.
Och ikväll är Louise i Skåre så jag är ensam hemma, snyft.
Men sova tidigt och upp imorgon kl. 6.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Presentation

Min profilbild