Burklesk

Som att skrika åt en döv

Kategori: Allmänt

Jag tog inte med mig kylplattan till datorn och fläkten i datorn går inte alls så jag har ungefär 2 minuter på mig att göra det jag ska varje gång jag sätter på datorn. Nu har jag dock ställt den på isklampar eller vad det heter så nu har jag nog 5 minuter iaf.
Idag har vi som sagt varit på promenad, ätit, ätit, fikat och ätit (som man alltid gör när man hälsar på släkten?)
Nu ska jag och mor gå en sväng på stan, ikväll vet jag inte riktigt vad det blir, hade jag haft en bra dator hade jag kunnat titta på film men som sagt den dör.
Och hade jag haft en bra dator hade jag kunnat plugga lite, så nu skyller jag på den att jag inte pluggar. Men jag ska iaf läsa lite böcker.
Så, nu är ni uppdaterade.
Hej.
Resultat på senast skrivna tentan förresten - fortfarande allt godkänt, skönt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Presentation

Min profilbild