Burklesk

Om du vet vad du vill har du ingenting att hämta här

Kategori: Allmänt

Trött tjej vaknar av väckarklockan kl. 6, trött tjej går upp och åker till skolan. Trött tjej sitter och gäspar på bussen och undrar hur hon ska orka dagen. Trött tjej sätter sig och läser metro i väntan på föreläsning som hon tror börjar halv 9. Trött tjej inser att föreläsningen börjar halv 10... Trött tjej kunde sovit en timme till.
Så nu har jag varit på skolan 1½ timme innan föreläsningen börjar, väldigt värt. Men jag försöker utnyttja tiden som den student jag är och tittar lite på uppgiften som ska in om 2 veckor.
Ikväll är det dags för en ny nollningsvecka och vi ska leka lekar, imorgon väntar en heldag med föreläsningar om forskningsmetoder, vet inte hur det ska gå, men på något vis går det alltid.
Imorgonkväll ska Pigan firas, hon fyller 21, stora tjejen.
Nu fick jag tiden ännu mer utnyttjad, ett samtal från en gruppchef på hemtjänsten vill träffa mig på onsdag -sommarjobb är inget som stressar mig iaf som tur är, har en känsla av att det kommer finnas flera att välja på om jag vill.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Presentation

Min profilbild