Burklesk

Apr. 29, 2014

Kategori: Allmänt

Igår åkte jag för första gången helt själv till Kristinehamn och tillbaka. För att planera lite festligheter med mina kvinnor. Min duktiga sambo nattade själv båda barnen.
Men sen när jag kom hem och vi skulle ta oss en kvällsmacka så blev hela lägenheten svart.
Vi tittade ut på grannhusen som fortfarande lös och började fundera på om det var bara vi eller hela huset.
I trappuppgången lös det, men ändå var vi inte övertygade så Marcus frågade grannen.
Det var bara vi. 
Började pilla på säkringarna men inget hände.
Började bli lite nervös för vad vi skulle göra om barnen vaknade och var hungriga då vi inte kan värma någon mat.
Så Marcus ringde KBAB-jouren, en väktare kom och pillade lite han också. Inget resultat.
Så kom en elektriket och pillade på samma knappar och vips lös hela lägenheten igen.
Tur vi har en sån fin kristallkrona som lyser upp iaf!
Annars har vi mest njutit av det fina vädret och jag har målat mina naglar i somriga färger. Förövrigt dom färgerna jag planerar att inreda barnens rum med någon gång i framtiden när tid och pengar räcker till.
Man får börja smått.
 
 
Posers

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Presentation

Min profilbild