Burklesk

mammadag

Kategori: Allmänt

Idag har jag haft en sån där typisk föräldraledigdag igen. En riktigt bra en, so far.
Vaknade runt 7 av att barnen låg och tjoade i sina sängar. 
Jag, Marcus och Meya låg kvar i sängen en stund och mös.
 
Sen åt hela familjen en sån där mysig frukost.
Sen var det dags för pappan att gå till jobbet och barnen att dova.
Så jag satte mig i soffan och läste mama (förra månadens tidning alltså, inte den jag fick i veckan såklart....)
 
När barnen vaknade en timme senare blev det lek och bus på golvet. Äntligen kan dom roa sig själva och varandra lååånga stunder.
 
Så jag lagade mat till oss och sen åt vi och nu sover dom igen och jag sitter här med mama och kaffe igen.
Snart ska jag nog gå in på denna månadens tidning till och med!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Presentation

Min profilbild