Burklesk

Barnklädesdjungeln

Kategori: Allmänt

Åh jag håller på att bli tokig på alla dessa kläder, skor,ytterplagg och innerplagg och läragåskor och allt vad det heter.
När man väl börjar kolla efter kläder till barnen slutar det med att man tror att man måste ha allt.
Men sen tänker man igen och inser att det gör man inte alls!
Men svårt är det att veta!
Nu har vi iaf hittat nya jackor och byxor till barnen att leka i till våren. Hoppas det blir bra, begagnat fick det bli och utan att ha klämt och känt på det, men men.
Sen kommer sko-problemet. Varma? Kalla? Blir det vår nu eller kallt ett tag till? Kommer barnen ens gå så mycket ute än på ett tag?
Behöver nån som bara säger till mig hur jag ska göra!!

Kommentarer

  • Elin Gunnarsson säger:

    När du hittat den personen kan du gärna skicka den till mig o bestämmer åt mig också ;) kram

    2015-02-24 | 00:50:20

Kommentera inlägget här:

Presentation

Min profilbild