Burklesk

Jag har känt dig, jag är van

Kategori: Allmänt

Ibland hugger det till i naveln och man letar efter navelsträngen som ska leda en till mamma. Men den är visst avklippt. Då får man ta sin stålhäst och trampa sig ut till Sunnäs. Där blir man bjuden på pannkakor, men sen måste man skrapa färgen av staket för att förtjäna dom, men sen får man mysa ner sig i soffan framför Allsång på Skansen med ny programledare. Hela programmet hyllade Skåne, gissa om min mor var glad när hon sjöng med i alla låtar som om hon växt upp med dom som vaggvisor.
På vägen hem från min mor blev jag utsatt för två mordförsök, först ett knott rätt ner i lungan (väldigt oskön känsla) hade inte en chans att reagera ens. Sen ett knott i ögat, som jag fortfarande tror det är delar kvar av, trots diverse blött i ögat.
Nu ska jag snart sova, för imorgon ska upp kl. 6 och jobba igen (men för en gångs skull har jag ingen ångest över att jobba - jag trivs på jobbet!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Presentation

Min profilbild