Burklesk

24 januari

Kategori: Allmänt

Födelsedagarna börjar nu ta slut. Det är bara lilla lillebror som ska fylla 25 år imorgon, men han är ju på andra sidan jorden, så vi får inte fira honom speciellt mycket på hans dag.
Inte för att det blev mycket firande på någon annans födelsedag heller.
Min egen jobbade jag, sen kom lilla mamma och Leif på lite fika och jag fick iof en helt underbar present - en köksassistent som jag senare upptäckte vispade grädde på några sekunder!
Barnens födelsedag firade vi också med samma sällskap, vi var lediga hela dagen och sen blev det kaka och massa paket såklart.
Själva firandet skulle ägt rum igår. Men Marcus blev dålig i fredags och blev liggande fredag och lördag och en liten risk för smitta fanns ju så ingen vågade sig hit.
Eller jo morfar och Karin kom, och det var förstås väldigt uppskattat,inte minst av barnen som fick tårta och paket, och en tur i pulkorna.
Ni ser väl lyckan i hennes ögon?
Hon är nyvaken..
Men ballonger är alltid kul!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Presentation

Min profilbild