Burklesk

Inte den bästa dagen i mitt liv

Kategori: Allmänt

...
  • Det var planerat grillkväll med flickorna hos mig. Jag, Sofia och Louise började rota fram grill och tillbehör, skulle även inviga vattenpipan för i år och när jag rotar i min garderob får jag en stor träflis under pekfingernageln - AJ.
  • Men så kom vi igång och grillen var tänd, skulle tända pipan också och grejade med kolen på grillen när det flyger upp skit i mitt redan väldigt trötta öga. Skiten vägrar försvinna och jag vägrar ge mig så jag struntar i det så länge jag orkar men tillslut orkar jag inte ha ont (och när jag som ständigt har ont i ögonen ger upp är det jobbigt kan jag lova).
  • Som tur är känner min snälla mamma en ögonsköterska som ryckte ut och hjälpte mig med sina apparater att ta ut den lilla dumma svarta kolbiten som satt i mitt öga och jag kunde återgå till att se klart på Allt för min syster med Sofia och Louise.
  • Och den filmen mina vänner, den var riktigt bra.
  • Nu ska jag gosa med Nellie och Teddie.
  • Kärlek.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Presentation

Min profilbild