Burklesk

Jag är en av alla dom som ser nått svårt i dessa jämngrå vinterdagar

Kategori: Allmänt

Här sitter jag och funderar på vad jag ska göra av dagen. Känns konstigt att inte ha fullspäckat med planer, antar att det blev extra konstigt när det inte blev någon nollning ikväll, så jag blir hemma och tar det lugnt helt utan alkohol (OMG). Nej då jag klarar mig faktiskt bra utan alkohol, haha.
Kom hem vid 12 och ställde mig och gjorde fullkornspannkakor som blev riktigt gott så det kommer göras igen. När jag står där och steker som bäst (Steka Frida!) så kommer sambon inrusande och är stressad, vilken tur att hon har mig som står med maten på bordet åt henne då! Hon slängde i sig lite och åkte sen tillbaka till jobbet.
Så nu sitter jag här för mig själv i våran stora lägenhet och känner att det börjar dra lite kallt, kanske bäst att höja elementen igen (tänk om man slapp gå och vrida hela tiden när vädret växlar utanför).
Ikväll blir det gymmet, behöver röra på mig nu känner jag efter en helg med alldeles för mycket mat.
och jag fortsätter leka med min webcam.
Nu ska jag fortsätta störa grannarna med min vackra stämma.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Presentation

Min profilbild