Burklesk

Ditt glamorösa hopp om lyckovärld i skymningen blev en bitter vandring hem i singular

Kategori: Allmänt

Kära fans.
Ursäkta min frånvaro och min brist på bloggande! Jag skäms!
Men nu ska jag berätta om min fredag.
Jag kom hem från skolan med jordens huvudvärk men gjorde allt i min makt för att komma i partymode.
Till slut tog vi till det tunga artilleriet och drog fram shot-spelet.
Sophie och Rebecca på g.
Vi kom igång till slut. Med 10-bussen for vi till karlstad och fortsatte partyt på bussen såklart, tog en promenad till nöjes och härjade där en stund tills tröttheten tog över och vi åkte hem igen. Då satte huvudvärken in igen, såklart.
Imorse var det däremot ljuvligt skönt att sova kan jag lova.
Ett förvirrat samtal senare blev det en lunch på Orion med Freefrooo.
Ikväll kör vi nog på Bells. Är det helg så är det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Presentation

Min profilbild