Burklesk

Skolpigg

Kategori: Allmänt

Jag trodde nog aldrig att jag skulle sakna att plugga, men nu när alla (känns det som) börjat med det, Marcus går till universitetet och mysfikar och går på mysföreläsningar, folk bloggar om hur duktiga dom är när dom pluggar och visar bilder på mysiga kaffekoppar bredvid. 
Och så läser jag i min blogg från den tiden. Allt var ju så mysigt (som jag minns det nu såklart, då var det ju pina).
Börjar faktiskt bli sugen på att ta en vidareutbildning. Men det får ju bli om sisådär 1-2 år då förstås, innan dess har jag ju lite andra planer.
 
Jag tror att det jag saknar är att ha dom där listorna att pricka av, att känna att man gjort något vettigt.
Idag har jag iof också varit duktig och betalat räkningar, bokat tid till tandhygienist, kollat på bilförsäkring och läst babyböcker. Nu ska jag ta en PW.
 
Titta vad roligt jag hade
och vad myspysig jag var
och pluggduktig
Och här är förresten en bild på liten lucas när han var myspysig
 
Nej men om jag skulle ta och njuta lite av att jag är gravid och har livets största grej framför mig, och att jag är sambo och att vi precis köpt snyggaste bilen ever!
 
Den tankas med gaaas!
 
Fick förresten fingret för första gånget (som jag märkt iaf) i trafiken igår. Måste ju vara avundsjuka på min fina bil, eller hur?
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Presentation

Min profilbild